A cumparat o cutie de oua de la un supermarket, dar cand a deschis-o a vazut ca dintr-unul iesea ceva ciudat, asemanator unei tentacule. I s-a facut rau dupa ce a incercat sa vada ce e in interiorul lui

O femeie din Marea Britanie a avut parte de o surpriza neplacuta in momentul in care s-a apucat sa pregateasca micul dejun.

Lavern Dooley, in varsta de 54 de ani, a vrut sa faca o omleta pentru fiul ei, doar ca in momentul in care a deschis o cutie de oua proaspat cumparata a observat ceva ciudat.

Un ou avea coaja sparta la unul dintre capete iar din interiorul lui iesea o formatiune ciudata, ce semana cu o tentacula.

"Am desfacut cutia si imediat mi-a sarit in ochi aceasta ciudatenie. Arata ca o tentacula. Mi s-a facut rau instant. Nu pot sa imi inchipui ce era in interior. Am strans din dinti si am atins-o, era foarte moare, dar nu am putut sa merg mai departe si sa sparg oul", povesteste femeia.
Ea a facut plangere la magazinul de la care a achizitionat produsul. Reprezentantii firmei si-au cerut scuze si au promis ca vor investiga incidentul.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata