Raluca Podea are planuri serioase cu iubitul ei, Florin, varul Ralucai Pastrama. Cei doi se pregatesc sa faca nunta, dupa care, blondina vrea sa mai aduca pe lume cativa copii. Raluca vrea sa fac tripleti!

Raluca Podea are un baiat, pe David, dintr-o relatie anterioara, insa acum e mai decisa ca niciodata sa mai aduca pe lume si alti copii. Ea si iubitul ei cu care se va casatori anul viitor, vor gemeni sau tripleti!

Blondina a fost recent la targul de nunti de la Palatul Parlamentului ca sa-si caute rochie de mireasa. Raluca ne-a dezvaluit ca nunta o va face anul viitor, dupa care e hotarata sa ramana insarcinata.

“Am vorbit deja despre asta cu iubitul meu. Vreau sa fac inseminare. Daca tot ma chinui, mai bine ma chinui sa fac 2-3 copii odata decat sa am in fiecare an o burta imensa. Asta e cea mai buna varianta. Imi doresc gemeni sau tripleti, bineinteles. Nici nu ma chinui pentru unul. Unul as putea sa-l fac natural.

Inseminarea o voi face dupa nunta. Am zis ca e bine sa ne asezam la casa noastra intai, apoi sa urmeze copiii. Noi locuim impreuna de la o saptmanma de cand ne cunoastem. A zis “Vii, stai cu mine, nu te mai las acasa”. Mai merg pe la mama si ma suna si-mi spune “Haide, vino acasa, ca nu pot sa stau fara tine”. Si ma intorc, bineinteles.

Noi avem o casa acum si vrem sa facem o casa mai mare, avem nevoie de spatiu mult mai mult. David (fiul ei – n.r.) ma zapaceste de cand avea 2-3 anisori sa-i mai fac o surioara. Nu vrea fratior. El e pasionat de roz, de tot ceea ce inseamna partea feminina. L-am intrebat de ce vrea surioara si mi-a zis “ca sa o trimit pe ea la magazin sa cumpere papusi si jucarii pentru fetite, sa mi le dea mie”. Desi el e mare acum, e constient de niste lucruri, doar ca mai are aceasta copilarie. E foarte mamos”, a declarat Raluca Podea.

Raluca Podea si Florin, varul Ralucai Pastrama traiesc o frumoasa poveste de dragoste de cateva luni. Relatia lor a evoluat foarte repede, iar acum se pregatesc de nunta si de facut copii. Blondina vrea sa faca gemeni sau tripleti!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata